Παρασκευή 19 Απριλίου 2013

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ-ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ!!!


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΓΟΝΙΔΗΣ
ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ
Δίσκος: Έχω πετάξει μαζί σου
Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης
Πρώτη εκτέλεση: Σταμάτης Γονίδης


Έχω μια μάνα, μάνα ακριβή
κάθε της χάδι το πληρώνω όσο κι όσο
έχω μια μάνα που από παιδί
δεν μου γελάει αν δεν έχω να της δώσω

Ελλάδα μου
όλου του κόσμου γειτονιά
γι' άλλους ο μήνας έχει εννιά
κι άλλους η μέρα τους πικραίνει
Ελλάδα μου
είν' η ζωή διπλοπενιά
που την πληρώνουμε ακριβά
κι είμαστε πάντα χρεωμένοι

Έχω μια μάνα, μάνα ακριβή
που όσο θα ζω θα τη θυμάμαι να 'ναι μόνη
έχω μια μάνα που από παιδί
όταν δεν έχω να της δώσω μου θυμώνει

Ελλάδα μου
όλου του κόσμου γειτονιά
γι' άλλους ο μήνας έχει εννιά
κι άλλους η μέρα τους πικραίνει
Ελλάδα μου
είν' η ζωή διπλοπενιά
που την πληρώνουμε ακριβά
κι είμαστε πάντα χρεωμένοι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου