Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

Kostas Tournas-Christos Dantis~Κρυφό Σχολειό_by Elpidaki*

Κρυφό σχολειό έγινε η αγάπη η δική μου

κι αμαρτωλοί όσοι αγαπούν από ψυχής
όσοι επιμένουνε καρδιά να κουβαλάνε

Κρυφό σχολειό φτιάχνουν τα χρόνια κατοχής.
Κρυφό σχολειό φτιάχνει η ανάγκη κι η αλήθεια
πλαστογραφούν όσα ωραία και σωστά.
κι η περηφάνια με τα κάγκελα μπροστά
Τύραννοι κι άρπαγες και ψεύτες με μανία

μήπως μια μέρα αξιωθώ φτερά να βγάλω
Κι εγώ αλάνθαστος δεν ήμουνα ποτέ μου
είχα στραμμένα όμως τα μάτια μου ψηλά
και λευτερώσω και το νου με την καρδιά.
Για φίλους ξένος και για ξένους δεν υπάρχεις
Κρυφό σχολειό μέσα στον ίδιο σου τον τόπο
σκυλιά και λύκοι αφεντικά της γειτονιάς
για όσους την πέτρα σπρώχνουν στην ανηφοριά
Κρυφό σχολειό φέρνουν τα χρόνια της σκλαβιάς.

Κρυφό σχολειό για να υπάρξει ό,τι υπήρχε
για τετρακόσια κι οχτακόσια κι άλλα τόσα
μήπως μια μέρα αξιωθώ φτερά να βγάλω
Κρυφό σχολειό γι αυτό το φως και την μεριά.

Κι εγώ αλάνθαστος δεν ήμουνα ποτέ μου
είχα στραμμένα όμως τα μάτια μου ψηλά
και λευτερώσω και το νου με την καρδιά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου