Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Ματούλα Ζαμάνη-Ήταν ο τόπος μου,''Αερικό 24/11/12''



Η Ματούλα Ζαμάνη σε μια μαγευτική χειμωνιάτικη βραδιά, γεμάτη μουσικά ταξίδια κι αγάπη στο ''Αερικό'',στη Βαρβάρα Χαλκιδικής!

Ήταν ο τόπος μου
Στίχοι: Κ.Χ Μύρης
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος 

Ήταν ο τόπος μου βράχος και
χώματα ήλιος και μαύρο
κρασί. Όργωνα θέριζα και με


τον Όμηρο σε τραγουδούσα, 
λαέ μου. Πάνω στα κύματα
νύχτες ολόκληρες σε ονειρεύτηκα.

Ήταν τα σπίτια μου άσπρα
γαρίφαλα και τα κορίτσια σεμνά.
Είχαν αρμύρα στα χείλη στα
μάτια τους καίγανε την οικουμένη
και τα παιδιά μου με μια
φυσαρμόνικα τα ξελογιάζανε.

Ήταν ο τόπος μου σαν το χαμόγελο, 
όνειρο καθημερνό.Κάποιος τον
πούλησε, κάποιος τον ρήμαξε
σαν δανεισμένη πραμάτεια.
Τώρα τ΄ αγόρια μου παίζουν
το θάνατο στα χαρακώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου