Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Αντι-ντιρεκτίβα - Ελεύθεροι-Παπαροκάδες.wmv



Αφιερωμένο σε όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!

Στίχοι:

Kαράβι στη σύγχρονη την τρικυμία
τη νέα σου ρότα να βρεις
και πέταξε όλη σου την ιστορία

σου λεν οι δυνάμεις της γης.
Oι ήρωες χάθηκαν απ΄ τα βιβλία
σημείο κι αυτό των καιρών
Θρησκεία, Πατρίδα για σας δεν υπάρχει
μιά θέση στο νου των παιδιών.

Aλλάξαν πολύ οι καιροί μας
το λάθος το λέμε σωστό
μας πνίγουν αργά τη φωνή μας
μα εγώ δυνατά τραγουδώ.

Mέσα μου θα έχω
αίμα και δάκρυ ελληνικό,
Eλλάδα μου σε αγαπώ
ατσαλένια πίστη
και στη σημαία μου Σταυρό,
Eλλάδα μου σε αγαπώ...

Αθάνατο πνεύμα σε κλείσαν
στο μνήμα το φως σου ζητούν να θαφτεί,
γιατι εχουν θεό τους μονάχα το χρήμα
μα η λάμψη σου δεν θα χαθεί,

Καράβι μου τόσους αιώνες παλέυεις
με κύματα εχθρών πολεμάς,
μα χάνονται εκείνοι και συ ταξιδεύεις,
ποτήρι της δοξας κερνάς...

Γελαστικαν όσοι θελήσαν να
να σβήσουμε απ'τα χαρτιά
κι απάντηση παλι θα πάρουν
απο του Ρωμιού την καρδιά

Μέσα μου θα έχω.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου